Τυχαίες νέες ταινίες:
Java Heat (2013)
Είδος: Δράμα / Drama
Ημερομηνία: 2013 Apr 10

Νήσος 2 - Το κυνήγι του χαμένου θησαυρού (2012)
Είδος: Κωμωδίες / Comedies
Ημερομηνία: 2012 Apr 10

Loosies (2012)
Είδος: Δράμα / Drama
Ημερομηνία: 2012 Mar 06

Rites of Passage (2011)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 Mar 01

Brave (2012)
Είδος: Κινούμενα σχέδια / Animated
Ημερομηνία: 2012 Aug 13

Elevator (2011)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 Mar 04

Nova zembla (2011)
Είδος: Ιστορικές / Πολεμικές - History / War
Ημερομηνία: 2012 Mar 22

Project X (2012)
Είδος: Κωμωδίες / Comedies
Ημερομηνία: 2012 Mar 22

Dead Man Down (Η γεύση της εκδίκησης) 2013
Είδος: Δράμα / Drama
Ημερομηνία: 2013 Jun 02

The Devil Inside (Ο διάβολος μέσα της) 2012
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 Feb 19

Abraham Lincoln: Vampire Hunter (2012)
Είδος: Περιπέτειες / Adventure
Ημερομηνία: 2012 Aug 13

Fetih 1453 (Conquest 1453) 2012
Είδος: Περιπέτειες / Adventure
Ημερομηνία: 2012 Sep 11

Hello I Must Be Going (2012)
Είδος: Κωμωδίες / Comedies
Ημερομηνία: 2013 Feb 06

Escape (Flukt) 2012
Είδος: Περιπέτειες / Adventure
Ημερομηνία: 2013 Mar 03

Infected (2013)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2013 May 06

Stash House (2012)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 May 16

The Impossible – Κριτική












    The Impossible – Κριτική

    Το 2004, στις 26 Δεκεμβρίου σε συνέχεια του τρομερού σεισμού των 9,1 ρίχτερ στην Ινδονησία το τεράστιο τσουνάμι που δημιουργήθηκε σάρωσε τις ακτές της γύρω περιοχής οδηγώντας στο θάνατο 230.000 ανθρώπους. Το The Impossible περιγράφει την πραγματική ιστορία μιας οικογένειας Ισπανών (που στην ταινία έγιναν Βρετανοί χάριν ευκολίας), η οποία χτυπήθηκε από την θεομηνία.
    Η οικογένεια Μπένετ αποφασίζει να περάσει τις ημέρες των Χριστουγέννων στο Πουκέτ της Ταϋλάνδης. Ο πατέρας Henry (Ewan McGregor) εργάζεται στην Ιαπωνία και η μητέρα Maria (Naomi Watts) γιατρός, έχει εγκαταλείψει το λειτούργημά της και ασχολείται με την ανατροφή των τριών γιών τους Lucas, Thomas και Simon, ηλικίας ανάμεσα στα 5 και τα 12 περίπου.

    Την ημέρα του σεισμού απολαμβάνουν την πολυτέλεια του χτισμένου πάνω στη θάλασσα συγκροτήματος που διαμένουν και ενώ βρίσκονται στην πισίνα του ξενοδοχείου το τεράστιο υδάτινο τείχος τους χτυπά με τρομακτική δύναμη καθώς εκατομμύρια τόνοι νερού σαρώνουν την ακτή και ότι υπάρχει επάνω της.
    Τα νερά ανακατεμένα με συντρίμμια θα χωρίσουν την οικογένεια καθώς η μητέρα παρασύρεται και θα βρεθεί κοντά με τον Λούκας τον μεγαλύτερο γιό. Θα παλέψουν και οι δύο να κρατηθούν στη ζωή, πιασμένοι πότε από κάποιον κορμό που επιπλέει, πότε από μια πόρτα που έχει παρασυρθεί από τα νερά, ενώ αγνοούν τί έχει συμβεί στα υπόλοιπα τρία μέλη της οικογένειάς τους. Η μητέρα είναι τραυματισμένη στο πόδι και όταν τελικά θα τους περιμαζέψουν οι ντόπιοι θα την μεταφέρουν σε κακή κατάσταση και με σοβαρότατη μόλυνση στο στοιχειώδες νοσοκομείο της  περιοχής, ανάμεσα σε χιλιάδες άλλους τραυματίες.
    Ο Juan Antonio Bayona μας διηγείται την ιστορία από την οπτική του μικρού Λούκας. Το παιδί θα βρεθεί σε κατάσταση που είναι απελπιστική ακόμα και για ενήλικες, πόσο δε μάλλον για ένα 12χρονο αγόρι. Προσπαθεί να επιβιώσει το ίδιο αλλά να βοηθήσει και την μητέρα του, η οποία επίσης παλεύει με κάθε τρόπο να κρατηθεί στη ζωή για να βεβαιωθεί πως το μοναδικό παιδί που της έμεινε θα ζήσει.
    Όταν η Μαρία με τον Λούκας είναι πλέον ασφαλείς, ο σκηνοθέτης μας μεταφέρει στον πατέρα που από θαύμα έχει επιζήσει μαζί με τα δύο μικρότερα αγόρια. Ο Χένρι θα κινήσει γη και ουρανό να βρει την γυναίκα του και τον μεγάλο του γιό, ψάχνοντας απελπισμένα στους σωρούς των νεκρών, στους καταλόγους με τους διασωθέντες ή περιπλανώμενος στο σεληνιακό πλέον τοπίο φωνάζοντας απελπισμένα τα ονόματά τους.

    Η Naomi Watts δίνει πραγματικά μια εξαιρετική ερμηνεία. Η αγώνας της μάνας που για να σώσει το παιδί της βρίσκει υπεράνθρωπη δύναμη είναι συγκλονιστικός. Εξίσου καλός και ο Γιουάν Μακρέγκορ που ερμηνεύει τον πατέρα με ωριμότητα και συναίσθημα.
    Όμως η πολύ συναισθηματική προσέγγιση του Bayona, με τα διαρκή close-up στα πρόσωπα των ηθοποιών του για να εκμαιεύσει συναισθηματικές αντιδράσεις από το κοινό του, είναι άδικη για το ίδιο το γεγονός που είναι από μόνο του τόσο τραγικό ώστε η επικέντρωσή του σε αυτούς που σώθηκαν δεν καταφέρνει να διώξει την εικόνα των χιλιάδων άλλων που χάθηκαν. Και αυτή η σημαντική, μεγάλη εικόνα απουσιάζει από την ταινία.