Τυχαίες νέες ταινίες:
Hansel & Gretel Get Baked (2013)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2013 Mar 02

The Tall Man (2012)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 Aug 03

The Barrens (2012)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 Oct 14

Ted (2012)
Είδος: Κωμωδίες / Comedies
Ημερομηνία: 2012 Jul 19

Seeking a Friend for the End of the World (Χάρηκα που σε γνώρισα) 2012
Είδος: Δράμα / Drama
Ημερομηνία: 2012 Oct 14

Rites of Passage (2011)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 Mar 01

Gangster Squad (Οι διώκτες του εγκλήματος) 2013
Είδος: Περιπέτειες / Adventure
Ημερομηνία: 2013 Feb 05

Taken 2 (Η αρπαγή 2) 2012
Είδος: Δράμα / Drama
Ημερομηνία: 2012 Oct 10

When the Lights Went Out (2012)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 Nov 15

The Vow (Έρωτας απ' την αρχή) 2012
Είδος: Αισθηματικές / Romance
Ημερομηνία: 2012 Feb 22

Gone (Μυστηριώδης Εξαφάνιση) 2012
Είδος: Δράμα / Drama
Ημερομηνία: 2012 Apr 02

Asterix and Obelix: God Save Britannia (Αστερίξ και Οβελίξ στη Βρετανία) 2012
Είδος: Περιπέτειες / Adventure
Ημερομηνία: 2013 Feb 19

El Gringo (2012)
Είδος: Δράμα / Drama
Ημερομηνία: 2012 May 25

Deadrise (Fitful) 2011
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 Mar 11

Million Dollar Crocodile (Croczilla) 2012
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2013 Apr 01

Vamps (2012)
Είδος: Κωμωδίες / Comedies
Ημερομηνία: 2012 Nov 02

The Impossible – Κριτική












    The Impossible – Κριτική

    Το 2004, στις 26 Δεκεμβρίου σε συνέχεια του τρομερού σεισμού των 9,1 ρίχτερ στην Ινδονησία το τεράστιο τσουνάμι που δημιουργήθηκε σάρωσε τις ακτές της γύρω περιοχής οδηγώντας στο θάνατο 230.000 ανθρώπους. Το The Impossible περιγράφει την πραγματική ιστορία μιας οικογένειας Ισπανών (που στην ταινία έγιναν Βρετανοί χάριν ευκολίας), η οποία χτυπήθηκε από την θεομηνία.
    Η οικογένεια Μπένετ αποφασίζει να περάσει τις ημέρες των Χριστουγέννων στο Πουκέτ της Ταϋλάνδης. Ο πατέρας Henry (Ewan McGregor) εργάζεται στην Ιαπωνία και η μητέρα Maria (Naomi Watts) γιατρός, έχει εγκαταλείψει το λειτούργημά της και ασχολείται με την ανατροφή των τριών γιών τους Lucas, Thomas και Simon, ηλικίας ανάμεσα στα 5 και τα 12 περίπου.

    Την ημέρα του σεισμού απολαμβάνουν την πολυτέλεια του χτισμένου πάνω στη θάλασσα συγκροτήματος που διαμένουν και ενώ βρίσκονται στην πισίνα του ξενοδοχείου το τεράστιο υδάτινο τείχος τους χτυπά με τρομακτική δύναμη καθώς εκατομμύρια τόνοι νερού σαρώνουν την ακτή και ότι υπάρχει επάνω της.
    Τα νερά ανακατεμένα με συντρίμμια θα χωρίσουν την οικογένεια καθώς η μητέρα παρασύρεται και θα βρεθεί κοντά με τον Λούκας τον μεγαλύτερο γιό. Θα παλέψουν και οι δύο να κρατηθούν στη ζωή, πιασμένοι πότε από κάποιον κορμό που επιπλέει, πότε από μια πόρτα που έχει παρασυρθεί από τα νερά, ενώ αγνοούν τί έχει συμβεί στα υπόλοιπα τρία μέλη της οικογένειάς τους. Η μητέρα είναι τραυματισμένη στο πόδι και όταν τελικά θα τους περιμαζέψουν οι ντόπιοι θα την μεταφέρουν σε κακή κατάσταση και με σοβαρότατη μόλυνση στο στοιχειώδες νοσοκομείο της  περιοχής, ανάμεσα σε χιλιάδες άλλους τραυματίες.
    Ο Juan Antonio Bayona μας διηγείται την ιστορία από την οπτική του μικρού Λούκας. Το παιδί θα βρεθεί σε κατάσταση που είναι απελπιστική ακόμα και για ενήλικες, πόσο δε μάλλον για ένα 12χρονο αγόρι. Προσπαθεί να επιβιώσει το ίδιο αλλά να βοηθήσει και την μητέρα του, η οποία επίσης παλεύει με κάθε τρόπο να κρατηθεί στη ζωή για να βεβαιωθεί πως το μοναδικό παιδί που της έμεινε θα ζήσει.
    Όταν η Μαρία με τον Λούκας είναι πλέον ασφαλείς, ο σκηνοθέτης μας μεταφέρει στον πατέρα που από θαύμα έχει επιζήσει μαζί με τα δύο μικρότερα αγόρια. Ο Χένρι θα κινήσει γη και ουρανό να βρει την γυναίκα του και τον μεγάλο του γιό, ψάχνοντας απελπισμένα στους σωρούς των νεκρών, στους καταλόγους με τους διασωθέντες ή περιπλανώμενος στο σεληνιακό πλέον τοπίο φωνάζοντας απελπισμένα τα ονόματά τους.

    Η Naomi Watts δίνει πραγματικά μια εξαιρετική ερμηνεία. Η αγώνας της μάνας που για να σώσει το παιδί της βρίσκει υπεράνθρωπη δύναμη είναι συγκλονιστικός. Εξίσου καλός και ο Γιουάν Μακρέγκορ που ερμηνεύει τον πατέρα με ωριμότητα και συναίσθημα.
    Όμως η πολύ συναισθηματική προσέγγιση του Bayona, με τα διαρκή close-up στα πρόσωπα των ηθοποιών του για να εκμαιεύσει συναισθηματικές αντιδράσεις από το κοινό του, είναι άδικη για το ίδιο το γεγονός που είναι από μόνο του τόσο τραγικό ώστε η επικέντρωσή του σε αυτούς που σώθηκαν δεν καταφέρνει να διώξει την εικόνα των χιλιάδων άλλων που χάθηκαν. Και αυτή η σημαντική, μεγάλη εικόνα απουσιάζει από την ταινία.