Τυχαίες νέες ταινίες:
Elevator (2011)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 Mar 04

Cloud Atlas (2012)
Είδος: Περιπέτειες / Adventure
Ημερομηνία: 2012 Dec 27

Vehicle 19 (2013)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2013 Apr 01

Riddle (2013)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2013 Feb 22

The Factory (2011)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 Nov 10

The Wicked (2013)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2013 Mar 24

The Brass Teapot (2012)
Είδος: Κωμωδίες / Comedies
Ημερομηνία: 2013 Mar 07

Grave Encounters 2 (2012)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 Oct 18

Trade of Innocents (2012)
Είδος: Δράμα / Drama
Ημερομηνία: 2012 Dec 02

Delicacy (Επιστροφή στον έρωτα) 2012
Είδος: Κωμωδίες / Comedies
Ημερομηνία: 2012 Jun 22

Babycall (2011)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 Feb 22

247°F (247 Deegrees Fahrenheit) 2011
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 Oct 28

American Reunion (2012)
Είδος: Κωμωδίες / Comedies
Ημερομηνία: 2012 Apr 15

Stolen (2012)
Είδος: Δράμα / Drama
Ημερομηνία: 2012 Oct 10

The Mark (2012)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 Nov 23

House at the End of the Street (2012)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 Oct 18

Κριτική Τwilight breaking dawn (part 1)














    Κριτική Τwilight breaking dawn (part 1)

    ...τελικά αποπνέει την ίδια ερωτική χημεία του προ 41ετίας κλασικού LOVE STORY του Α. Χίλερ, στη σημερινή γενιά

    Ο οραματιστής και βραβευμένος σεναριογράφος Μπιλ Κόντον από την καρέκλα του διαχειριστή της σκηνοθεσίας εδώ, εμφύσησε πνοή ουσίας και πλαστικό ρεαλισμό στο πρώτο μέρος του τελευταίου κεφάλαιου, όπου: ένας γάμος (Μπέλα και Έντουαρντ) , μια εγκυμοσύνη, η γέννηση κι ο θάνατος αποκαλύπτουν τα σημαδεμένα χαρτιά τους επηρεάζοντας την μοίρα όλων των φυλών του ΛΥΚΟΦΩΤΟΣ. Πρόκειται να ξημερώσει αναπόφευκτα μια νέα ΧΑΡΑΥΓΗ (του μέλλοντος) για το είδος των βαμπίρ, των λύκων κλπ.. Η Κρίστεν Στιούαρτ κυριαρχεί στον κινηματογραφικό χρόνο και ο Μπιλ Κόντον επιδίδεται σε πολλαπλά κοντινά πλάνα όλων των χαρακτήρων τονίζοντας την ψυχοσύνθεση και το δίλημμα στο οποίο θα βρεθούν αντιμέτωποι από το πρωτοφανές περιστατικό. Η αυτοθυσία υποννοείται όταν μια νέα ζωή θα έρθει στο φως με ελάχιστες πιθανότητες να εφαρμοστεί ή να αποδοθεί αντ' αυτής εκδίκηση. Όλα τα μέλη των φυλών όμως μετά το μορατόριουμ μεταξύ των, δείχνουν αλτρουισμό και κατανόηση, βάζοντας πάνω από το ατομικό, το συλλογικό συμφέρον. Ένας φυσικά από αυτούς (για να έχουμε και την αντίθεση) αποτελεί εξαίρεση, ο Τζέικομπ Μπλακ, σπάζει τα αυστηρά πλαίσια της ομάδας, όταν εξειδικεύει το γενικό και δρα ατομικά, συναισθηματικά. Ως που μπορείς να φτάσεις όταν αγαπάς; Ως ποιού βαθμού μπορείς να ελέγξεις τα συναισθήματά σου για να μην πληγώσεις ή πληγωθείς;Η ακαδημαϊκή αφήγηση, δίνει στην παραγωγή την ευκαιρία να επικεντρωθεί στις ψυχολογικές αντιδράσεις και τις αισθηματικές μεταβολές των χαρακτήρων, μέσα από μια αναμενόμενη εξέλιξη, η οποία θα κορυφωθεί στο τέλος με μια δυσάρεστη έκπληξη. Δεν δημιουργείται ιδιαίτερη ένταση ή αγωνία, αλλά παρόλα αυτά η κλιμάκωση γεννά προσδοκίες για παν ενδεχόμενον. Το σκοτεινό κλίμα προηγούμενων κεφαλαίων απουσιάζει, όπως και τα ελάχιστα ειδικά εφέ (μεταμορφώσεων), αν και κόστισε $127 εκατομμύρια (κόστος παραγωγής μόνο) κυρίως από τα σκηνικά. Είναι μια αξιοπρεπής ρομαντική ιστορία, χωρίς αποκαλυπτικό βάθος με στόχο να συγκινήσει όσους και όσες ενηλικιώθηκαν με τα βιβλία της δισεκατομμυριούχου Μέγιερ. Δεν είναι μια ιστορία τρόμου, ούτε θρίλερ. Οι "κακοι" σ΄αυτό το κεφάλαιο απλά παραμονεύουν και δεν δρουν. Δεν έχουμε ούτε μία μάχη. Από αυτή την άποψη η μάλλον γλυκανάλατη ίντριγκα του 1ου μέρους, ίσως φανεί αδιάφορη για πολλούς. Ακόμα κι η εξιστόρηση μιας "άσχημης" τραυματικής εμπειρίας από το παρελθόν του Έντουαρντ, δείχνει ότι μόνο "καλό" προκάλεσε, τελικά.
    Το πλέον δημοφιλές βαμπιρομάντζο στην Γη, θα είναι υποψήφιο για ένα Όσκαρ φέτος (τουλάχιστον) με πολλές πιθανότητες να το κερδίσει. Θα σας το αποκαλύψω τις αμέσως προσεχείς ημέρες μόλις ολοκληρώσω τον φετινό πίνακα με τις εκτιμήσεις μου, συνολικά, ως είθισται κάθε χρόνο.Η συνταγή των κινηματογραφικών στερεότυπων σε αυτό το κεφάλαιο είναι ουσιαστική και καταλυτική. Πρόκειται για την μεταφορά ενός μυθιστορήματος, όσο το δυνατόν πιο πιστή κι όχι την καλλιτεχνική "μετάφραση" ενός δημιουργού που ίσως την υπονομεύσει, αποδομήσει ή και ανασυνθέσει από την προσωπική, βιωματική του ματιά. Άλλωστε όταν κάτι σου κοστίζει (συνολικά) $250 εκατομμύρια, τι περιθώρια ρίσκου, σου απομένουν;

    Α, και προσέξτε στο τέλος μετά τους τίτλους που αρχίζουν και πέφτουν σιγά σιγά, ακολουθεί ακόμα ένα 5λεπτο, το οποίο μας εισάγει στο φινάλε του 2ου μέρους!

    πηγή :Δημήτρη Παπαμίχου