Τυχαίες νέες ταινίες:
Safe Haven (2013)
Είδος: Δράμα / Drama
Ημερομηνία: 2013 May 05

Dark Circles (2013)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2013 May 28

The Brass Teapot (2012)
Είδος: Κωμωδίες / Comedies
Ημερομηνία: 2013 Mar 07

Gangsters, Guns & Zombies (2012)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2012 Aug 07

The Great Gatsby (Ο υπέροχος Γκάπτσι) 2013
Είδος: Δράμα / Drama
Ημερομηνία: 2013 Jun 02

Bachelorette (Οι εργένησες) 2012
Είδος: Κωμωδίες / Comedies
Ημερομηνία: 2012 Nov 02

The Forger (2012)
Είδος: Δράμα / Drama
Ημερομηνία: 2012 Jul 14

Nova zembla (2011)
Είδος: Ιστορικές / Πολεμικές - History / War
Ημερομηνία: 2012 Mar 22

Seeking a Friend for the End of the World (Χάρηκα που σε γνώρισα) 2012
Είδος: Δράμα / Drama
Ημερομηνία: 2012 Oct 14

A Few Best Men (2012)
Είδος: Κωμωδίες / Comedies
Ημερομηνία: 2012 Jun 06

Kill for Me (2013)
Είδος: Δράμα / Drama
Ημερομηνία: 2013 Feb 14

The Marine: Homefront (2013)
Είδος: Περιπέτειες / Adventure
Ημερομηνία: 2013 Mar 03

The Good Doctor (2011)
Είδος: Δράμα / Drama
Ημερομηνία: 2012 Jul 16

Vehicle 19 (2013)
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2013 Apr 01

Into the White (2012)
Είδος: Δράμα / Drama
Ημερομηνία: 2012 Sep 08

Texas Chainsaw 3D (Ο δολοφόνος με το πριόνι) 2013
Είδος: Θρίλλερ / Thriller
Ημερομηνία: 2013 Jan 16

Κριτική: The Amazing Spider-Man












    Κριτική: The Amazing Spider-Man

    Ως έφηβος που είναι, ο Peter Parker (Andrew Garfield) πασχίζει να συμβιβαστεί με την αληθινή του φύση. Επιπλέον, αναζητά τον δρόμο που θα τον φέρει κοντά στη συμμαθήτρια που έχει ερωτευτεί, τη Gwen (Emma Stone). Καθώς όμως ανακαλύπτει ένα μυστηριώδη χαρτοφύλακα που ανήκε στον πατέρα του (Martin Sheen), ξεκινά μία αναζήτηση του λόγου της εξαφάνισης των γονιών του πριν από πολλά χρόνια. Σύντομα, οδηγείται στο εργαστήριο του δρα Curt Connors (Rhys Ifans), ενός πρώην συνεργάτη του πατέρα του. Καθώς ο Peter έχει στο μεταξύ αποκτήσει υπερδυνάμεις, κινείται σταθερά σε πορεία σύγκρουσης με το alter ego του Connors, τον Lizard, ενώ οι σκληρές αποφάσεις που καλείται να πάρει, είναι εκείνες που θα τον αναδείξουν σε πραγματικό ήρωα.

    Μολονότι ο Captain America ήταν ο ήρωας που γεννήθηκε ως αντίπαλο δέος στη δημοφιλία του Superman, ο ήρωας της Marvel με τη μαζικότερη απήχηση είναι ο Spider-Man. Τα αίτια αυτής του της απήχησης θα πρέπει μάλλον να αναζητηθούν στην ηλικιακή του ταύτιση με τον πυρήνα της fanbase των υπερηρωϊκών κόμικ. Ο Peter Parker είναι ένας γκαφατζής και όχι ιδιαίτερα δημοφιλής λυκειόπαις που αποκτά υπερδυνάμεις από το δάγκωμα μιας ραδιενεργούς αράχνης. Ο συνδυασμός των εφηβικών ανησυχιών με την κατατρόπωση χαρακτηριστικά μοχθηρών δυνάμεων του κακού (η πινακοθήκη κακών του Spiderman δεν έχει ανάλογο της εντός της εταιρείας και μόνο με εκείνη του Batman μπορεί να συγκριθεί) μίλησε κατευθείαν στην καρδιά του αγοραστικού κοινού.

    Μόλις 5 χρόνια μετά την (άκρως επιτυχημένη εισπρακτικά) τελευταία κινηματογραφική μεταφορά του χαρακτήρα στη μεγάλη οθόνη, η παραγωγός εταιρεία κάνει reboot στις περιπέτειες του. Το «The Amazing Spider-Man» προσθέτει μια ενδιαφέρουσα πτυχή στη μυθολογία του ανθρώπου - αράχνη, καλύπτοντας με πέπλο μυστηρίου τον θάνατο των γονιών του, τον οποίο ο ήρωας καλείται να ξεδιαλύνει, κι αφήνοντας νύξεις για την εμπλοκή μιας γνώριμης στους φαν πολυεθνικής εταιρείας, της Oscorp. Το σπέρμα αυτής της ιδέας φυτεύεται στο παρόν φιλμ με στόχο να αναπτυχθεί σε εκείνα που θα ακολουθήσουν. Προς το παρόν εκείνο που μας απασχολεί είναι το origin του χαρακτήρα.

    Αφιερώνοντας γενναίο χρόνο στις δυσκολίες της καθημερινότητας του ήρωα και στο ρομάντζο του με την Gwen Stacey (μια γλυκύτατη Emma Stone) ο Marc Webb στήνει ένα νεανικό φιλμ, που ξεδιπλώνει με υπομονή τους χαρακτήρες και τις δυναμικές που αναπτύσσονται μεταξύ τους, προτού πέσει "ξένος" δάκτυλος για να προχωρήσει το φιλμ στο "θέαμα" και να μην υπερβεί την ανεκτή εμπορικά διάρκεια, οπότε και παρατηρούνται ολοένα και πιο έντονα φαινόμενα σκηνών που μένουν ημιτελείς και χαρακτήρων που εξαφανίζονται μυστηριωδώς. Απέναντι στην υπερκινητική κινηματογράφηση του Raimi ο Webb παραθέτει μια πιο παραδοσιακή προσέγγιση που παράγει αξιοπρεπή (όχι όμως ιδιαιτέρως εντυπωσιακά) αποτελέσματα στα μεγάλα set-pieces. Εδώ που τα λέμε, δεν υπάρχουν και πολλά τέτοια, παρά τα 215 εκατ. δολάρια που στοίχισε η παραγωγή (φυσικά ένα μέρος του κόστους οφείλεται στη μακρά διαδικασία προ-παραγωγής ενός τέταρτου Spiderman από τον Raimi, πριν παρθεί η απόφαση της επανεκκίνησης του franchise).

    Εκεί που το reboot υπερέχει έναντι του προκατόχου του είναι στην ανάγνωση του ήρωα του. O Peter Parker είναι ένας loser που θέλει να ενταχθεί στο σύνολο, να γίνει αποδεκτός από τους άλλους. Ο Parker των Raimi και Maguire είναι ένας χαζοχαρούμενος nerd, που ζει στον κόσμο του και πέρα από το να κινήσει το ενδιαφέρον της Mary Jane, δεν τον απασχολεί ιδιαίτερα η αναγνώριση από τον κοινωνικό του περίγυρο. Στο κόμικ όταν ο Parker φορά τη στολή του Spider-Man, υιοθετεί μια εγωκεντρική, επιδειξιομανή περσόνα που εκτοξεύει κυνικά σχόλια προς πάσα κατεύθυνση και παίζει με τους κακοποιούς/θύματά του. Η εν λόγω ψυχοπαθολογική μεταμόρφωση, παραμερισμένη από τα προηγούμενα φιλμ, εδώ λαμβάνει χώρα προς τέρψη των purists. Και είναι η συσσωρευμένη ένταση που υποβόσκει στην χαριτωμένη αμηχανία του κατά Andrew Garfield Spider-Man, που κάνει ομαλή τη μετάβαση από τον συνεσταλμένο νεαρό στον σαρκαστικό υπερήρωα. O τελευταίος μετά από μια σειρά συναισθηματικά φορτισμένων ερμηνειών σε ταινίες χαμηλότερου βεληνεκούς («Βoy A», «Never Let Me Go») βρίσκει το όχημα που θα τον βοηθήσει να φτάσει ψηλότερα και αρπάζει την ευκαιρία από τα μαλλιά, πραγματοποιώντας μια star-making εμφάνιση. Είδωλο μπορεί να μη γίνει ποτέ -δε διαθέτει την "εξωπραγματική" κοψιά που κάνει τις γυναίκες να θέλουν κάποιον σαν αυτόν και τους άντρες να θέλουν να γίνουν σαν αυτόν-, διαθέτει όμως έναν γήινο μαγνητισμό που με τα χρόνια μπορεί να τον καταστήσει μια φιγούρα οικεία άμα τη εμφανίσει της, στα πρότυπα ενός Jack Lemon ή ενός Tom Hanks.

    Ακολουθώντας χρονολογικά ένα επικών διαστάσεων και ανείπωτου χαβαλέ υπερηρωϊκό blockbuster όπως το «The Avengers», το «The Amazing Spider-Man» μοιάζει αναπόφευκτα μικρό στη σύγκριση. Αυτό το χαμηλό προφίλ του όμως και το ενδιαφέρον του για τις "μικρές", φαινομενικά ασήμαντες στιγμές ανάμεσα στους ήρωες του είναι που το κάνει τελικά γοητευτικό.